Aikuisten kaverikirja

Moikka
tässä pari kuukautta vierähtänyt hitollisessa kiireessä. Eiköhän olis aika postata?

Sain tänä aamuna Siniltä eli Ananasraasteelta  idean tehdä tällaisen.
Ei muuta kun kysymysten pariin!

 

Nimeni on: Ella Pauliina Jalava

Jotkut kutsuvat minua: Elderi, EI -la (tän keksi meidänkoodari, kuulemma aina sanon jyrkästi EI, eli oon EI -la. Paljon niitä on mut tossa ne tällä hetkellä käytetyt.

Olen syntynyt vuonna: 1994 eli olen vielä tällä hetkellä 22v, mutta täytän lokakuussa 23v.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Muistan johonkin joskus kirjoittaneeni et ”sairaanhoitaja”. Ja sit halusin olla opettaja, koska äitikin on (ja pitkät kesälomat).

Mutta isona minusta tulikin: Art Director ja tanssinohjaaja.

Täydellinen puoliso: Kestää mua, samanlainen huumorintaju kun mulla ja on samat kiinnostuksen kohteet suurimmaksi osaksi. Tossa nyt ne tärkeimmät.

Itsehän olen täydellinen, mutta exäni mielestä saatan olla: Varmaan aika biatch.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tekisin enemmän kotitöitä, kävisin enemmän lenkillä ja salilla. Myös kahdeksan päivää viikossa olis ihan jees, yks vapaapäivä lisää tarvittaisiin. Viikonloput menee niin nopeasti.

Harrastan nyt: Kuntosalia 3-4 krt viikossa tällä hetkellä, mutta syksyllä olis tavoitteena käydä useammin. Myös työhön/harrastukseen kuuluu tanssituntien ohjaaminen eli siinä samalla sit tietty tanssiminen. Mutta nyt tunnit on kesätauolla.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Jaa-a, harvemmin tulee otettua kotona paria lasillista yksin ainakaan, eli jos en ole baarissa, olen todennäköisesti jossain kaverilla enkä useinkaan edes juo. Muiden biisivalinnoilla mennään.

Lempi ravintola ja annos: Bistro Bay on yks lemppareista, samoin lounaspaikkana Ravintola Pooki. Molemmat sijaitsevat täällä Ukissa. Pookissa varmaan Avokadopasta, Bistrossa eilen vetäsin Kana-Ceasarin, mikä oli tosi hyvää.

Lempi juoma: Maito. Ja vesi. Muuta ei tuu juotua paitsi sit kun menee terdelle.

Paras tapa tuhlata 50 euroa: Salikortti.

Noloin tv-ohjelma josta pidän: Tää on vaikee, koska en katso telkkaria juurikaan. Ehkä toi Kummalliset kammot oli viimeisin mitä katoin. Ja pari jaksoa oon kattonut Temptation Islandista.

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Tuulomantortut. Ihan superhyvää. Ja sit avokadopasta mun mielestä onnistuu aina aika hyvin. Yleensä kuitenkin mennään perus kanalla pippurikastikkeessa tai jauhelihalla ketsupilla ja makaroonilla.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: katson jotain leffaa, missä on joku superonnellinen kohta tai sit vähänkään surullinen. Ja Blackfish – elokuvan jälkeen tuli tirautettua parit kyyneleet.

Lapsuuteni lempilelu: Öää, varmaan barbit ja sit sellanen yksisarvispehmolelu. Emmää muista oikeen. Leikin aika paljon ulkona. No tietty roolivaatteilla leikittiin kavereiden kanssa ja tehtiin näytelmiä!

Lempilelu nykyään: Uusi kamera.

Salainen paheeni: Herkut mm. Ben&Jerry Cookie Dough, Fazerin sininen ja Pringlesit.

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: YOLO-meininki. Ja että ei vaan saa antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa omiin unelmiin.

D66A2289.JPG

Ps. tässä vielä meidän uusi perheenjäsen Viivi. Kuvassa hän on 8vk ikäinen, mutta tällä hetkellä on jo yli 3kk.

terkuin
ella-sign

 

 

Jätä kommentti